O scurtă istorie
PIATRAONLINE
Au trecut 10 ani
…plini de provocări. în care am lucrat constant pentru a aduce piatra naturală în atenţia iubitorilor de frumos şi a demonstra că un material clasic poate contribui la crearea unor proiecte contemporane surprinzătoare. În acelaşi timp, ne-am îndreptat atenţia spre educarea publicului în ceea ce priveşte calitatea. versatilitatea şi
tipurile de utilizare a acestui material.
2007
Punem bazele companiei şi începem să ne transformăm ideile în realitate. Cei doi asociaţi îndeplinesc toate rolurile din cadrul unui business achiziţii, parteneriate, vânzări, suport clienţi şi financiar.
2008
Deschidem primul magazin online din România
dedicat exclusiv pietrei naturale într-o perioadă în
care vânzările online sunt foarte puţin dezvoltate în
România. Produsele ajung la clienţi în 24 – 48 de ore
de la comandă.
2009-2010
Începem vizitele în carierele din străinătate, in
Bulgaria şi Grecia, de unde aducem materiale noi.
Deschidem primul showroom de 300 de metri
pătraţi, în sediul din Aleea Teişani nr. 137 A sector 1.
Bucureşti.
2011
Decidem să includem în oferta noastră marmură şi
travertin (astăzi unul din cele mai bine vândute produse)
Tot în 2011 semnăm primele contracte de exclusivitate şi
începem colaborări cu ţări noi: Turcia, Germania şi Egipt
În plus, devenim distribuitor unic LTP UK – furnizorul
numărul 1 din Europa pentru tratamente şi soluţii profesionale pentru îngrijirea pietrei naturale
2012-2013
Extindem în continuare gama de produse şi începem să lucrăm cu cariere de piatră din Spania, China şi India. Exportăm către Germania, Austria, Belgia, Luxemburg,
Olanda, Slovacia, Anglia şi Franţa.
2014
Deschidem showroom-ul. la aceeaşi adresă – 1000 de
metri pătraţi şi peste 100 de spaţii – concept în care
vizitatorii pot găsi inspiraţie pentru proiectele lor.
Relansăm magazinul online www.piatraonline.ro şi ne
dublăm echipa. Organizăm, pentru prima oară în acest
domeniu de activitate în România, o campanie de Black
Friday.
2015-2016
Încă un an în care rafinăm calitatea produselor şi a serviciilor.
Aducem un produs unic pe piaţa românească şi revoluţionar pe plan internaţional. ardezia flexibilă SKIN. În plus. obţinem certificarea de calitate ISO 9001, implementăm un sistem mai performant de gestionare a comenzilor şi ne mărim capacitatea de stocare cu peste 20%. Ca urmare a creşterii constante, lansăm campania de rebranding şi noua platformă online. Suntem nominalizaţi campioni naţionali în cadrul European Business Awards şi premiaţi la Gala Gala Premiilor eCommerce, în categoria „Casă. Grădină şi Unelte” Susţinem ca sponsori Festivalul Brazilor de Crăciun şi Trienala de Arhitectură. Realizăm un apartament-concept în interiorul showroomului şi devenim membri ACRM (Asociaţia Clubul Român de Mobilă)
2017
Inca un an in care ne consolidam promisiunea de brand #generatordeinspiratie si anul in care lansam Arhikit-ul. Pack-ul ARHIKIT este singurul kit de resurse gratuit dedicat arhitectilor si designerilor de interior. Un kit la superlativ. ARHIKIT contine mostre pentru gama completa de ardezie flexibila SKIN, texturi digitale ale materialelor, mostre pentru majoritatea tipurilor de pietre si un catalog PIATRAONLINE. Totul usor de comandat pe site-ul de prezentare dedicat, arhikit.piatraonline.ro.
Lansam Pavilionul Expozitional – cel mai mare pavilion din Europa dedicat pietrei naturale, in care clientii pot descoperi peste 300 de modele de piatra si finisaje, integrate in zone tematice. Ne-am dorit ca la PIATRAONLINE sa gasesti si ce nu credeai ca exista. Noul spatiu vine ca o completare a showroomului interior, punand accent pe valentele pietrei naturale in mediul exterior. Pavilionul este o galerie de idei puse in practica pentru toti cei care au nevoie sa isi imagineze cum ar arata piatra la ei acasa, dar si un spatiu de lucru si inspiratie pentru designeri si arhitecti.
La aniversarea de 10 ani a brandului, am organizat o expozitie de arta in piatra semnata de Hirotoshi Ito si curatoriata de Ioana Ciocan la Galateca. Initierea si sustinerea evenimentului vin ca o continuare fireasca a tuturor eforturilor de comunicare de pana acum. Am spus cu fiecare ocazie ca piatra poate intra in foarte multe roluri si se poate reinventa cu fiecare nou context in care este incadrata. Fiecare bucata de piatra naturala este o opera de arta sculptata de natura: unica, expresiva, tulburatoare.
2018
Anul in care continuam sa devenim un #generatordeinspiratie pentru comunitatea din jurul nostru. Aducem in fata tuturor un nou format de emisiune bilunara, produsa si transmisa de PIATRAONLINE, in ca ne-am propus sa oferim inspiratia prin povestile din spatele oamenilor si a ideilor lor. Emisiunea „Inspiring Stories” este transmisa live pe pagina oficiala de Facebook PIATRAONLINE. Avand un format dinamic, emisiunea aduce in fata tuturor, oameni din domenii diverse, oameni de succes care ne inspira.
Continuam sa aducem piatra naturala in cele mai creative zone si domenii, iar din pasiunea noastra pentru acest material si a creativilor pentru design si frumos s-a nascut campania #FoodRocks – competitia dedicata designului de obiecte de bucatarie, ce a fost o provocare atat pentru noi, cat si pentru oamenii creativi care si-au dorit si isi doresc sa aduca un plus de valoare, prin care ii incurajam in continuare sa nu isi tina ideile in frau.
Pentru a ne mentine promisiunea de brand, aceea de #generatordeinspiratie, ne-am dorit sa aratam ca in bucatarie sau afara in gradina, showroom-ul nostru poate gazdui o serie de initiative creative.
2019
Este anul proiectelor interesante și provocatoare în domeniul nostru de activitate. Lansăm proiectul #DREAMBUILDERS sau ghidul complet al unei amenajări, de la schiță la cheie si ne implicam activ în doua evenimente interesante și conexe industriei noastre: suntem coorganizatori ”WeContent”, una dintre cele mai mari conferințe de content marketing din Europa; sustinem expoziția <<Repvblica. Despre umbre în Sculptură>>, din cadrul Pavilionului de Artă București Art Safari.
Lansăm prima experiență 360 cu piatră naturală din Europa. Primul tur audio si realitate virtuala pentru vizitatorii showroomului a fost gândit pentru a oferi o experiență utilă vizitatorilor, oferind explicații interesante despre produse, din două perspective interesante:
- visual- prin VR-ul ce permite interacțiunea vizitatorului cu produsele de piatră naturală, având chiar el posibilitatea selectării pietrei potrivite într-o casă reală
- multisenzorial- prin audio turul ce poate fi personalizat de fiecare vizitator în funcție de punctele de interes și timpul alocat.