Informatii

Franciza este reglementata in Romania sub aspect juridic prin OG 52/1997, modificata si republicata prin L.79/1998.

Lansarea unei noi afaceri in conditii de risc inferior fata de modelele traditionale (afacerea a fost in prealabil testata de francizor si poate si de alti francizati)
Utilizarea unei marci comerciale cunoscute
Primirea de asistenta in lansarea afacerii si managementul de zi cu zi

In calitatea de Francizor, anterior deciziei de a-ti dezvolta afacerea in regim de franciza, trebuie sa raspunzi la urmatoarele intrebari:

Ai un avantaj competitiv real?
Iti cunosti clientii si acestia cunosc valoarea serviciilor furnizate catre ei?
Doresti sa folosesti franciza ca un instrument de crestere rapida?

Doresti ca franciza sa aduca valoare adaugata afacerii tale sau esti interesat sa dezvolti franciza ca principala forma de expansiune?

Odata ce ai raspuns la aceste intrebari, defineste-ti strategia de extindere!

Apeleaza la un consultant specializat si care sa iti funizeze asistenta sa scrii modelul de operare al afacerii, sa definesti elementele de rentabilitate ale afacerii pentru francizat, sa stabilesti conditiile pachetului de franciza, in stricta concordanta cu rentabilitatea afacerii, sa intocmesti manualele francizei si contractul de franciza si sa definesti profilul francizatului ideal.

Odata intocmit pachetul de franciza si modelul operational, poti continua cu strategia de promovare si recrutare de parteneri pentru expansiunea afacerii tale!

Nu exista un contract standard de franciza si care sa se poata potrivi pentru toate sectoarele de activitate. Fiecare industrie are specificul sau; de exemplu francizorii retaileri de textile nu percep redevente in contractul de franciza, in timp ce francizele din sectorul food sau servicii, percep redevente lunare si care se aplica la Cifra de Afaceri (total vanzari nete, fara TVA) a francizatului.

Pentru un viitor partener francizat, este important sa obtina consultanta de la o companie specializata pentru a intelege mecanismele cu precadere comerciale ale relatiei de parteneriat (francizor-francizat), la care se adauga aspectele de natura juridica ale contractului. Unele contracte prevad dreptul francizorului de a denunta unilateral contractul cu un preaviz scris de 30 de zile, sunt insa si francizorii pentru care termenul de terminare anticipata a contractului ajunge la 90 de zile. Nu exista o forma standard de contract de franciza, acesta trebuie adaptat la particulatitatile sistemului de afacere si caracteristicile relatiei francizor-francizat.

Printre principalele puncte forte ale brand-ului se numara:
– know how-ul dobandit in peste 10 ani de activitate si brand awareness
 showroom-ul din Bucuresti care transpune povestea in imagine si experienta
 dezvoltarea unor parteneriate de incredere cu furnizorii internationali de piatra naturala, parteneriate care ne ofera preturi competitive in piata precum si o gama diversificata de piatra naturala
 investitiile realizate in sisteme informatice personalizate nevoilor piatra online, sisteme prin intermediul carora ai o imagine clara asupra business-ului, iti generezi rapoartele necesare pentru monitorizarea activitatii, ai o evidenta a comenzilor precum si a clientilor si a obiceiului acestora de consum
 stocuri de peste 250.000 mp in depozitul central PIATRAONLINE 
 departament complet de marketing specializat in dezvoltarea de campanii si focus 100% pe promovarea brand-ului PIATRAONLINE si a serviciilor oferite
 

Dupa ce primim aplicatia unui nou partener, acesta este contactat printr-un email, i se trimite o prezentare detaliata a conceptului de business si investor profile (spre a-l completa), pentru a cunoaste mai multe detalii despre el; pasul urmator este intalnirea directa in showroom, pentru a ne cunoaste si a discuta parteneriatul propus; daca dupa intalnirea directa, partile doresc sa avanseze impreuna in discutii, se semneaza un acord de confidentialitate (NDA) 

Spirit antreprenorial, persoane cu o buna cunoastere a pietei locale, dispuse sa se implice 100% in day-to-day business management; 

In prima parte suntem interesati in orasele cu peste 200.000 de locuitori, ex: Cluj, Constanta, Iasi, Timisoara, Sibiu , Galati, Craiova.

Orase targetate pentru prima etapa de expansiune: Cluj, Timisoara, Iasi.

Partenerii ce vor investi in franciza PIATRAONLINE inteleg punctele forte unui brand puternic (11 ani de activitate, evolutie, implementat sisteme, investiti).

Tipologia de showroom franciza are la baza un sistem modular, din punct de vedere a spatiului, departamentelor si a investitiilor

Partenerii beneficiaza de un training intial/inductie inainte de deschiderea noului showroom. Acest training are loc in Bucuresti si cu o durata de cel putin 1 saptamana. Partenerul francizat vine la training alaturi de echipa pe care o va avea. Pe langa partea teoretica, aceastia vor treace prin toate activitatile specifice PIATRAONLINE, pentru a intelege toate procesele si pentru a pune toate aspectele teoretice in practica. Aceasta etapa de training initial este etapa in care se incepe transferul de know how. Incepand din acel moment partenerul francizat si echipa sa intra la serile de traininguri si cursuri ce se desfasoara in timpul anului alaturi de echipa PIATRAONLINE, acestea se desfasoara de mai multe ori pe an. De asemenea, va exista si un responsabil PIATRAONLINE ce va merge in unitatea francizata cu cel putin cateva zile inainte de deschiderea oficiala a noului showroom, precum post deschidere locatie, pentru a se asigura ca implementarea este in conformitate cu standardele PIATRAONLINE, astfel se respecta procedurile si activitatile transferate in cadrul training-ului initial.

Implementam toate sisteme dezvoltate de raportare business si pana la analizele referitoare la stocuri, clienti, aceste sisteme fiind dezoltate pentru eficientizarea si monitorizarea activitatii.






    Prin apasarea butonului Aplica acum! inteleg si sunt de acord cu Politica de confidentialitate a site-ului privind datele personale. Afla mai multe.