Rock Star Construct, compania care deține brandul PIATRAONLINE, cel mai mare showroom și pavilion expozițional de piatră naturală, un portofoliu ce include peste 1.500 de produse din piatră naturalădin toate colțurile lumii, 40 de angajați și peste 40.000 de clienți, își extinde businessul și devine franciză, dând astfel succesul mai departe antreprenorilor din România.

”Acum e momentul să ne ducem viziunea mai departe. Nu doar online, ci și offline. Predăm ștafeta succesului printr-un transfer complet de know-how. Scopul? O rețea de francize PIATRAONLINE care să le dea și clienților din Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov posibilitatea să simtă pe pielea lor cât de versatilă e piatra naturală. Suntem într-un punct de stabilitate și ne dorim extinderea afacerii, iar franciza este cel mai bun pas pe care îl putem face în acest moment”, menționează Mariana Constantinescu Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

Pachetul de franciză PIATRAONLINE cuprinde un set complet de valori, know-how, soluții şi tehnologii de ultimă generație, management de echipă şi, nu în ultimul rând, expunere şi vizibilitate prin intermediul proiectelor inovatoare de marketing offline şi online.

Costul asociat achiziției francizei PIATRAONLINE va fi stabilit in funcție de suprafața spațiului care, pentru o bună desfăşurare ar trebui să aibă între 180 si 300mp, iar prețul poate varia între 100.000 Euro şi 200.000 Euro în funcție de dimensiune şi de logistica francizatului: dacă are spațiu şi în ce stadiu sunt amenajările etc. Tototodată, pentru a se asigura că va fi eligibil pentru achiziția licenței, noul francizat va trebui să urmeze o perioadă de training specializat cu echipa PIATRAONLINE.

sursa: constructiv.ro