Ce oferim?
Franciza
este un parteneriat intre doi sau mai multi antreprenori care fac posibila crearea unui lant local, regional sau international, si care au la baza modelul de afaceri de succes a unei firme deja cunoscute pe piata. Integrarea intr-o retea de franciza PIATRAONLINE este modalitatea ideala si eficienta prin care iti poti deschide o afacere fara a incepe de la zero. Ce iti vom oferi?
Training de la A La Z
Atunci cand investesti intr-o franciza ai nevoie de un ghid practic care sa contina toti pasii pe care trebuie sa ii faci pentru ca investitia sa devina un succes. De aceea trainingurile sunt foarte importante pentru a creste si a te dezvolta in conformitate cu investitia.
Beneficiile pe care ti le va aduce investitia nu se vor vedea din prima zi a deschiderii, insa daca vei alege sa fii activ si sa te implici in dezvoltarea business-ului, vei obtine maximum din investitia facuta.
Credem ca in fiecare etapa de training vor exista intrebari importante la care te vom ajuta sa iti gasesti raspunsul prin intermediul unor solutii productive.
Demonstratii – cercetarile ne arata ca peste 80% din comunicare este de tip nonverbala. Atunci cand iti sunt prezentate metode de lucru sau descrieri pe care le-ai putea sa citi si tu, cere sa ti se faca o demonstratie.
Experienta ulterioara ne-a demonstrat ca nimic nu se poate construi daca nu ai la baza cateva VALORI pe care sa le urmezi, valori care pe noi ne-au ajutat sa ajungem astazi, aici. In cadrul trainingului vom puncta in parte fiecare valoare si ne asteptam ca si tu sa crezi in ele si sa ti le asumi.
Fiecare training are menirea de a te ajuta sa iti dezvolti si mai bine abilitatile care te vor ajuta sa obtii o afacere de succes, impreuna cu noi.
Rolul trainerului PIATRAONLINE este sa iti ofere cel mai bun program posibil in domeniul in care este specializat. Rolul tau va fi acela de a-ti fixa obiective clare pe care sa le atingi cu ajutorul instrumentelor invatate de la noi. Niciun trainer nu va putea sa produca succesul in locul tau, doar tu esti cel care poate genera rezultate. Noi iti oferim baza de la ca sa poti pleca, insa pentru dezvoltare este nevoie de mai mult, si in special din partea francizatului.
Expunere si marketing la nivel national, atat online si offline
Revolutie sau evolutie? PIATRAONLINE – Un magazin de piatra in online, cu un showroom in offline. Inca din primii ani ne-am bazat pe expunere la nivel national si European, avand in acest moment peste 40.000 de clienti la nivel national si internatinal, totul avand la baza un echilibru intre comunicarea offline si cea online – prin campanii out of the box, campanii de awareness care ne-au generat o comunitate activa de peste 100.000 de fani pe canalele de social media – Facebook, Instagram, Youtube. Decizia de cumparare trebuie sa fie intotdeauna o experienta, iar faptul ca oamenii au acces la foarte multe oferte si din ce in ce mai variate, ii face sa devina din ce in ce mai putin dispusi sa devina loiali unui brand. In urma experientelor noastre, am realizat faptul ca nu bugetele mari alocate promovarii fac diferenta, ci mesajul pe care il trasmiti, comunicarea pe care o faci cu publicul si, mai ales, dorinta de a fi un #generatordeinpiratie pentru comunitatea din jurul nostru. Credem ca am reusit prin acest crez sa eliminam eticheta „doar un magazin de piatra naturala” si sa devenim ceva mai mult pentru cei care ne urmaresc.
Emisiunea online „Inspiring Stories” este unul din proiectele noastre de suflet la care am muncit, muncim si cu care ne mandrim. O emisiune live pe Facebook ce aduce in showroom-ul PIATRAONLINE oameni care inspira si care au ceva de spus in domeniul in care activeaza – de la oameni ce au creat afaceri de succes, arhitecti, regizori, fotografi sau oameni de PR. Intr-un loc in care piatra are propriul univers, am reusit sa gazduim mai mult decat o insiruire de roci, ci evenimente care sa aduca o schimbare in comunitatea noastra.
#FoodRocks – o campanie care a pornit din pasiunea noastra pentru piatra si pasiunea designerilor pentru obiecte de bucatarie. Am lansat o provocare, si anume aceea de a crea obiecte si unelte pentru bucatarie doar din piatra naturala. Provocarea a fost acceptata si am reusit sa aducem laolata gastronomia si piatra naturala, iar cele mai bune idei au fost premiate, urmand a fi transformate intr-o colectie.
De cele mai multe ori, oamenii scot in evidenta doar partea mai putin frumoasa a lucrurilor. Fie ca vobim despre un brand, un serviciu sau orice act artistic, oamenii tind sa ofere doar feedback-ul negativ, situatie care se va transforma intr-o experienta mai putin placuta pentru ambele parti. #Reviewthegood a fost campania noastra prin care am incercat sa-i incurajam pe cei din jurul nostru sa ofere acel feedback pozitiv si constructiv, chiar si in situatiile in care au fost mai putin multumiti. Modul in care oamenii vad lucrurile ne-au ajutat sa identificam problema mult mai rapid si am putut imbunatati pentru ca urmatoarea experienta sa fie diferita. De asemenea, i-am incurajat pe cei din jurul nostru sa vorbeasca si despre lucrurile frumoase, sa impartaseasca si experientele placute cu ceilalti, nu doar pe cele in care au fost nemultumiti. Am crezut si credem ca schimbarea incepe cu noi, si mai apoi vei putea genera o schimbare si la nivel de comunitate
PIATRAONLINE este un magazin de piatra online, insa dincolo de acest fapt este un #generatordeinspiratie construit prin munca, oameni si dorinta de a creste si de a inspira prin fiecare proiect, campanie sau mesaj.
Transfer de know how
Investind intr-un sistem de franciza, francizatii PIATRAONLINE dobandesc un avantaj comparativ in fata concurentilor sai aflati in afara retelei. Secretele reusitei unui parteneriat in regim de franciza prin provin in special din asocierea experientei (know –how-ului) francizorului si a spiritului de intreprinzator al francizatului.
Cele mai importante avantaje:
- Afacerea nu trebuie dezvoltata de la zero – altcineva a facut-o – si ceea ce este cel mai important este fapul ca a fost testata cu succes.
- Ramaneti un antreprenor independent, dar nu sunteti singur in afacere.
Utilizati un nume cunoscut pe piata care va ofera inca de la inceput un sector de piata si avantaje concurentiale. - Promovati un produs sau serviciu care este deja recunoscut.
- Aveti sprijin pe teme de marketing.
- Beneficiati de instruirea initiala pe care o ofera francizorul precum si de formare continua (cum ar fi seminarii, training-uri).
- Vi se ofera sprijin permanent pe teme de organizare si functionare a afacerii dvs.
- Sansa de esec este mai mica fata de afacerile independente.
- Aveti dreptul exclusiv de promovare a conceptului intr-o anumita regiune geografica.
Punem la dispozitie cunostintele specifice de care ai nevoie pentru a te dezvolta – informatii despre gama de produse, vanzari, tehnice, de comunicare – pe care le-am obtinut de-a lungul celor 11 ani de activitate prin metode de cercetare si dezvoltare importante. Punem la dispozitie documente, schite, manuale, ansablu de informatii tehnice care sunt secrete, substantiale si identificate in timp. Ne vom ingriji sa primesti toate datele si informatiile necesare, astfel incat sa va puteti justifica decizia si sa faceti o alegere corecta. Insa dintr-o afacere vei obtine atat cat vei investi, ceea ce inseamna ca de implicarea ta va depinde succesul tau.
Transparenta si Fiscalizare
Toata activitatea noastra are la baza o transparenta maxima prin sistem implementate de-a lungul aniilor ce confera rapoarte exacte si fiscalizare totala lucrand zilnic cu importuri si exporturi din peste 21 tari la nivel international. Transparenta este una din valorile cu care noi am deschis business-ul PIATRAONLINE. Ne-am dorit sa furnizam clientului nu doar un material de cea mai buna calitate, dar si modul in care acesta este realizat trebuie sa reflecte standardele noastre ridicate. Suntem constienti ca fara o corectitudine exemplara, o asumare si o indeplinire a tuturor promisiunilor facute, nu ne putem demonstra profesionalismul pe care ne straduim sa-l cultivam incontinuu.
Franciza reprezinta una dintre cele mai recente forme de organizare a activitatilor productive sau comerciale. A aparut ca urmare a nevoii de adaptare a agentilor economici la noile cerinte ale economiei mondiale. Definitia unei francize ar putea fi definita prin expresia „invata-ma sa reusesc singur”, ceea ce exprima relatia simbiotica intre francizor si francizat, in cadrul careia are loc o complementare a valorii adaugate aduse de fiecare membru.