PIATRAONLINE a lansat oficial brandul în sistem de franciză, planurile reprezentanţilor fiind să acopere piaţa locală pentru ca mai apoi să iasă cu brandul pe pieţele internaţionale. Investiţia iniţială într-o franciză operată sub businessul PIATRAONLINE este între 100.000 – 200.000 de euro, a spus Mariana Constantinescu-Brădescu, managing partner PIATRAONLINE.

„Lansăm franciza PIATRAONLINE, un priect la care am lucrat mult şi sperăm să acoperim piaţa din România cât mai repede şi să trecem la următorul pas, adică să internaţionalizăm businessul. Aşteptările noastre sunt să ne găsim parteneri în oraşele mari ale ţării”, a spus Mariana Constantinescu-Brădescu.

Oraşele vizate de reprezentanţii PIATRAONLINE sunt Brașov, Cluj, Iaşi, Timişoara, Craiova, Constanţa și Sibiu.

Mariana Constantinescu-Brădescu a adăugat că planul este ca în 2019 să deschidă şapte francize sub brandul PIATRAONLINE, însă „suntem mutuţimiţi şi dacă deschidem o singură locaţie. Am înţeles de la partenerii de la francize.ro, cu care lucrăm la acest proiect că nu trebuie să fim pe repede înainte, pentru că vrem să facem ceva de calitate şi asta poate dura mai mult.”

sursa: BizBrasov.ro